Körde fast*

Idag ringde klockan 04.45!
Alltid lika underbart att vakna och få känslan att det faktiskt fortfarande mitt i natten,
fast man då ska upp! Infann mig på jobbet klockan 05.30.
Började lite tidigare eftersom David var hemma med Nora som är förkyld och har feber.
Så jag skulle hinna hem och avlösa honom så fort som möjligt! Eftersom han också skulle iväg och jobba.
Jag hämtar upp David och Nora och kör iväg mot furunäset.

Och vad händer då om inte att jag givetvis kör fast efter vi dumpad av honom på jobbet!!!
På en liten skarv som stack ut på vägen efter snöskottningen! Ringde efter David han kom men det gick inte att få lös.
Det fanns inte ens någon spade! Men efter många om och men så skottade vi oss lös med en spade som fanns på vaktmästeriet!

skit snö, nu får det bli sommar!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anders

Ja.. det räcker fan nu med snön. Det blir löjligt med vinter redan dagen efter nyår ;D

2010-03-16 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0