Måndag morgon*

Klockan är snart kvart över åtta och jag och Nora har varit vaken i två timmar!:)
Känns riktigt bra måste jag säga!

Eller Nora har nog varit uppe lite längre eftersom hon tvingade David att ta på henne kläder innan han åkte på jobbet. Sen när han började klä på sig för att fara. Tog hon fram sin overall och skulle ta på den.
Men när hon sedan förstod att hon faktiskt inte skulle följa började hon stprgråta. Så det var bara att gå upp och vara rolig mamma:) Morgonstund har guld i min!

Nu ska vi väl börja ta tag i att göra oss i ordning. Idag är det ju som vanligt familjens hus...
Nu har vi börjat åka dit och kolla om han är där och sen åka hem. Det tar för mycket tid att vara där två gånger i veckan när jag jobbar och Nora ändå ska på dagis. Visst är det ju roligt att leka där men inte när det finns så mycket annat att göra.

Pratade med min advokat i fredags. Så vi bestämde att hon ska kontakta Andreas ombud.
För att säga att Andreas måste ringa om han har tänkt komma till familjens hus med tanke på att han missat dem 10 sista träffarna plus två träffar till. Så totalt 12 gångers frånvaro av 18, och då har jag och Nora varit sjuk två gånger första veckan. Så fyra gånger av totalt 18!!!! Och att även all tid han inte kommer blir uppskjutet.

Så blir spännande och se vad som händer nu.

Alla som har sms eller uppskrivna datum när ni har varit på familjens hus när jag och Nora varit där utan Ante är välkomna att höra av sig! Elvira (advokaten) sa att allt som finns att bevisa att jag varit där utan ante är jätte viktgt! Men men , det är väl bara att avvakta...

Förra veckan jobbade jag alla dagar, kändes lite speciellt när man inte är van men det är ju samtidigt bra att få ihop några timmar.
Och en sak till! F*n vad härligt det är med SOOOOL! Underbart:)

Kram på er! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0