Övik alltså*

Nu har vi tagit oss till Övik:)
Egentligen skulle jag ha jobbat Fredag fm men då var Nora dålig torsdag kväll.
Det är så konstigt att hon är så snorig och så men direkt när hon hamnar på dagis blir det feber.
En förklaring är väl det höga tempot jämfört med hemma men ändå...

Så då blev det ledigt fredag...
Men eftersom Nora verkade vara lite kryare på fredag, hon sov från sex på kvällen ända till morgonen.
Sömn löser allt! haha! Så då bestämde vi att åka söderöver hur som helst.
Så med tankad bil och färdkost begav vi oss!
Jag, Jossan, David och Nora.

När vi äntligen kom fram så blev det tacos, med flickorna.
Det är alltså Issa och maria mina vänner från grans som pluggar spa här:)

Sedan slängde vi David och Nora i säng och gick ut på¨krogen!!!
Sweet det är verkligen toppen att vara med mina fina underbara flickor!
Saknar dem så otroligt mycket hemma i vardagen i Piteå.

Men det är då toppen när vi ses i alla fall!:)

Idag har vi gått på stan, fikat och varit ut till stallet och deras pållar. Så har ridit Marias pålle; Tjalle!
Lite spännande! Säger inget mera! haha!

Nu har vi proppat pizza och väntar på att flickorna ska ha tagit in hästarna i stallet.
Så blir det massa mys sen!

Vill inte lämna detta. Men imorgon åker vi hemåt igen! Brevid mig ligger Nora och David och mojjsar.
Det kan vara jobbbigt att hänga med gran tjejor i farten som träffar varandra, max två gånger per år!

Det som är underbart när man åker bort är att man glömmer verkligen bort alla jobbiga bekymmer hemme.
Käönns som att det inte finns alls!

Många kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker det är dags för en uppdatering här ;)

2010-05-07 @ 07:30:02
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Tack snälla för tipset!Brunt får det bli =)

Och jag är in här dagligen i tron om att du uppdaterat,men icket!Så en uppdatering tack? =) Sen får vi surra om en mammafest någon helg här framöver,det hade vart jätteskoj! Kram!

2010-08-27 @ 20:48:16
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0