Saga är lite större än Nora*

Igår kom Sussie, Urban och Saga från Pajala och hälsade på hos mamma i Svensbyn.
Egentligen sträcker sig vänskapen så långt som att dem har köpt hundar från en kvinna som vi har sålt en hund till!:)
Dem har alltså våran gamla hunds barnbarn. Men mamma har fått så bra kontakt med dem så det har som hållt i sig.
Och inte konstigt med tanke på vilka trevliga människor dem är.

Det var från Sussie jag köpte min lilla bil! Som nu tyvärr har gjort sitt första stora haveri på tre år...
Men jag fick till och med köpa den för tusen kronor mindre än vad hon blev erbjuden.
Det var nämligen hennes första bil och hon ville att det skulle vara min första bil också:)

Hursomhelst!:) Så har dem en lite tjej vid namn Saga som är ungefär ett halvår äldre än Nora:)
Så nu är det andra kartongen kläder och skor som vi fått av Saga nu! Det är då verkligen toppen!

Fina och härliga barnkläder som kommer som ett brev på posten! obetalbart:)
Fick bland annat två par skor (vinter och höst), en lindberg mössa i skinn, och en hel kartong med kläder då:)

Nää, nu ska jag kika runt och se vad min lilla sjuklings tjej vill ha på sig idag:)
Och ta tag i livet! Eller åtminstone i denna dag! Jobb i eftermiddag väntar!:) 70 procent denna vecka! Sweet!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0