David

Forts. på presentationerna.

David -



Detta var bilden som jag hittade på min kära sambo, där faktiskt han var helt i fokus!
Samtidigt så känner jag att detta identifierar David rätt bra.

Med tanke på att jag lyckades ragga upp en "dammig" stadsråtta,så hade jag väldigt tur att han är gillar landet och fritidsaktiviter så mycket. Eftersom jag sjäv är en lantlolla som älskar att bo på landet, grilla korv och njuta av vädret.

David är min sambo sen 2,5 år tillbaka och vi träffades faktiskt på internet!! Våran första riktigt träff var på pdol:)  Vi blev typ tillsammans en månad efter vi träffats och på den vägen är det.

Om jag ska beskriva David med fem ord skulle det nog vara: Snäll, känslosam,intensiv, charmig och underbar pappa.
Sen är han väldigt duktig på att laga mat och det är han som lagar den mesta mat som ställs på vårat bord.

David arbetar som vvs konstruktör/ingenjör på ett företag i Piteå där han började efter han utbildat sig på LTU.


Det får nog räcka som presentation av min sambo, han kanske råkar läsa detta och skulle råka få lite hybris och bli odräglig:)
Nu ska jag ivägi stallet till Lovis, det blir mys! Lite vila och mat i magen efter gårdagens fest har gjort susen så nu är jag full laddad igen!

Kram på er!  // Sandra


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Han är faktiskt rättså lugn :) Inga hårda eller onda sparkar ännu, men rör på sig nästintill hela tiden :)



Har ni planerat för någon tvåa eller räcker det med en liten snygging för er? Kram!

2012-04-15 @ 20:22:54
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0