Fredag den 13:onde

Igår kväll kom jag på att det var fredag den 13: onde!
Men jag tror faktiskt jag överlevde gårdagen utan större otur:)
Förövrigt bestod min fredag av plugg hos min syster Ida eftersom jag glömt mina böcker där.
Jag satt och hade högläsning ur NV- boken för mosters lilla prinsessa, i nio sidor!!!'
Det kommer absolut bli en naturvetare av henne:)
Lunch på stan tillsammans med syster, sambo och systers kompis.
Hämtning av fröken Nora och sedan hem och ha fredagsmys. Det blev bakad potatis på bordet och min älskade sambo hade gjort fantastiskt goda sylt kakor till efterätt som Nora åt och tyckte var jätte goda, förutom sylten då!
Goa barn:)
Efter en stund med tv mys sov min lilla tjej i ena soff hörnet och min stora kille i andra soffhörnet, fredagsmys när det är som bäst. haha!
Hoppas ni alla får en bra dag!
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0