Innevecka på G

Idag har jag bara varit hemma på och pluggat, hört på föreläsning, skött om min lilla sjukling och städat huset.
Sedan har vi ätit och Angelicka min pluggkompis från Stockholm har kommit.

Imorgon är det första dagen på inneveckan i Luleå fullt av semenarium och föreläsningar så får se hur trött man kommer vara när lördagen kommer! Men det är bara att tagga upp.

Nora är fortfarande dålig och nu verkar det även ha satt sig på halsen också med en tjock grötig röst, snackar hon på med upp emot 40 graders feber. Hon är lite väl tapper min lilla flicka.Det skulle nästan vara bättre om hon klagde litegrann.. Hon tyckte då det var roligt att Angelicka var på besök och så fick hon en ny tandborste med glitter ikväll så då var hon glad min lilla going:)

Vi hörs!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Issa

Tack för din omtanke kära du <3 Skickar tusen krya på kramar till stackars Nora, hoppas hon blir bättre snart. Puss på er!

2012-04-23 @ 23:25:48
URL: http://tjohaliarullgardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0