Lördag 14 April

Idag ringde klockan 06.10
På schemat var barnvakt åt min underbara syster dotter.
Lite trött men alltså vad mycket lättare det är att stiga upp på morgonen när
man ska göra nått trevligt:)
Vi har hittils haft en underbar förmiddag. Strålande och hoppande glad när jag tog upp henne ur sängen.
Vi har lekt, ätiti och sjungit. Och torkat lite snor:)
Efter lunch blir det att skynda iväg till stallet för att sköta häst eftersom vi hör och häpna ska på party ikväll!
Så under eftermiddagen ska jag rida häst, göra mig i ordning och lämna Nora i Jävre. Vi får väl helt enkelt se hur många planeringar vi hinner spräcka till dess..
Men men.. jag hoppas det ska bli roligt ikväll:)
Det skulle tydligen vara väldigt mycket folk, tyvärr känner jag väl förmodligen inte så många eftersom det är Davids gamla klasskompisar som fyller 30.Det är bara att gå in med inställningen det blir vad man gör det till:)
Nu ska jag gå och pussa gullunge!
En gammal bild på partyprinsessan i familjen:)
Vi hörs!
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0