Magsjuka!!

Det blev en minst intressant morgon. Jag startade dagen med ett ljummet bad och börade göra mig i ordning,
jag fönade mitt hår i samma rum som Nora sov men hon vaknade inte ens. När jag väckte henne så märktes det att hon var rätt trött trots att hon sovit en hel bra natt. Men men.. när jag kikar ut genom fönstret så jag väl det som dem flesta andra såg idag.. SNÖ, SNÖ OCH ÅTER SNÖ!!!
Vem har bestämt att det ska snöa till förbannelse?!

Ut och skotta/ sopa av bilen och iväg mot förskolan, när jag lämnat henne inser att jag att jag glömt min mobil så jag åker förbil blåsis för att hämta den och sen vidare till mari i Bergsviken. Då ringer mobilen och den är Noras förskola som berättar att Nora kräks!! Nora som varit så extremt frisk hela hennes uppväxt och nu har hon just blivit helt friskt efter en månad med sjuka som avlöst men tdligen var det tdligen inte över än.. jag möts av en gode slut tjeja på förskolan som spytt flera gånger. Men redan i bilen pratar hon om att hon vill äta samma frukost som dem andra barnen. Vilket inte var så lätt eftersom vårat kylskåp ekade väldigt tomt på frukost mat.. jag styr kosan på hemmings som såklart inte öppnade sin buik kl. 10.00 ooxh inte 09.20 som jag var där. Så då  bar det av till Hortlax.. Vi var inte hemma förrän efter klockan tio. Efter 2.5 timmes bilkörning och ärenden mellan destinationerna: Blåsmark - Svensbyn Svenbyn- Blåsmark Blåsmark- Bergsviken Bergsviken - Svensbyn Svensbyn - Hemmingsmark Hemmingsmark- Hortlax och Hortlax - Blåsmark!! Crazy:)

Nu är allmäntillståndet okej och hon har ätit massor av risgrynsgröt..
Så vi får se vart det bär..

Ha en bra dag! // SAndra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0