Måndag 16 April

God förmiddag:)

Jag kan bara säga att fyy fan vad trött jag var i morse...
Steg upp typ en timme senare än vad jag hade tänkt. Så då var det bara att köra på för att hinna med
alla morgonsysslor. Klä på oss, borsta hår och tänder,packa frukost och skolböcker eftersom jag skulle plugga hos Mari och rasta hunden. När vi tagit oss igenom detta gick vi ut och vad möts jag av:  jåå,en bil som inte gått på flera dagar som har typ en och en halv decimeter skare på bilrutan. Det slutade med att jag stod med en spada och skrapade bort skiten från rutan. Så störande,det skulle ju inte ens vara någon snö där eftersom det inte borde ju inte snöat nu.

Nu sitter jag hos Mari min käre plugg kompis som kommit tillbaka från fjällen. Skönt att ha henne hemma så man får någon ordning på livet/plugget igen:)

Nej, nu blir det lunch:) Sedan en liten lunch promenad på det!

Ha en bra dag!

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0