Western farm

Fram till nu har dagen hittills bestått av flängade. Vi packade ihop oss på morgon kvisten för att åka och hämta barnkläder i Sjulsmark, herreje vad långt det var! Trodde aldrig vi skulle vara framme. Men som vanligt går det i alla fall fortare på hemvägen när man ska åka någonstans där man aldrig varit! Efter det en snabb visit på dollars för att köpa lite hårfärg eftersom vi ska på farmen ikväll med Davids jobb! Ska bli riktigt kul hoppas jag. Det händer ju inte speciellt ofta att vi ska ut tillsammans jag och min sambo. Så eftermiddagen ska väl tillägnas till att piffa till föräldralediga tvåbarns morsan, kan ju ta några timmar:)
Men det  stora för kvällen är väl att jag ska vara så länge utan mina barn när dem inte med sin far så det känns lite jobbigt men samtidigt så vet jag ju att dem har det hur bra som helst med mommo och moffa!
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0